jak już kilka stron wczesniej pisałem mam podobny problem. Dziś zgłosiłem w ASO, za kilka dni maja mi mierzyć - dziś nie chcieli bo kierownika nie ma :roll: Ale mniejsza z tym. Z ciekawości przechodząc koło octy na parkingu, która jest na sprzedaż, zrobiłem jej pomiar z tyłu (miałem miarkę przy sobie). Nówka 1,4TSI hatchback, z tyłu wyszło 370mm :!: Nie było to żadne auto demo, tylko nówka z fabryki, nie wiem ile miała przejechane ale pewno kilkanascie km.
[O2] Problem z tylnym zawieszeniem Octavia II FL, sprężyny
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez Yarwajak już kilka stron wczesniej pisałem mam podobny problem. Dziś zgłosiłem w ASO, za kilka dni maja mi mierzyć - dziś nie chcieli bo kierownika nie ma :roll: Ale mniejsza z tym. Z ciekawości przechodząc koło octy na parkingu, która jest na sprzedaż, zrobiłem jej pomiar z tyłu (miałem miarkę przy sobie). Nówka 1,4TSI hatchback, z tyłu wyszło 370mm :!: Nie było to żadne auto demo, tylko nówka z fabryki, nie wiem ile miała przejechane ale pewno kilkanascie km.
Ja również będę reklamował w marcu na GW. Przygody z siadającym tyłem miałem w latach 90 z corolla. Nie po to kupiłem tak pojemne i ładowne auto by nic nie móc nim przewieźć
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piter-wrocpowinni się przyznać do wady fabrycznej, a Skoda dalej brnie w ten ślepy zaułekOblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dziadekkCzy ktoś z Kolegów korespondował z SAP ws. wymiarów ew. odniósł sukces na gwarancjii.Ja napotkałem opór, który mnie zmobilizował, pomiar wykazał 365 mm.
edit z ostatniej chwili
właśnie dzwonili z serwisu, sprężyny przyszły, w czwartek wymieniamy
obaczymy jak będzie po wymianieTuras 2 mit gas naturlich
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dziadekkCzy ktoś z Kolegów korespondował z SAP ws. wymiarów ew. odniósł sukces na gwarancjii.
Ciekawe co będzie dalej...???Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Komentarz
-
-
Byłem wczoraj w serwisie i z pomiarów wyszło im że jest OK - mierzyli "wysokość w prześwicie", która zgodnie z instrukcją (str.182) wynosi 140 mm. Jako punkt pomiaru prześwitu wzięto najniższy punkt podwozia i podłoże. Z moich pomiarów robionych zgodnie z zaleceniami tego wątku wyszło 390 z przodu i 360 z tyłu.
Czy może ktoś podać konkretnie czy są jakieś normy określające wysokość zawieszenia z przodu i z tyłu dla OII?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez madmacByłem wczoraj w serwisie
Zamieszczone przez madmacCzy może ktoś podać konkretnie czy są jakieś normy określające wysokość zawieszenia z przodu i z tyłu dla OII?Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Komentarz
-
-
melduję, że właśnie wróciłem z Krakowa z InterAuto po wymianie sprężyn z tyłu, na gwarancji oczywiście. różnica ogromna, auto stoi idealnie równo, prowadzi się o niebo lepiej, jest sztywniejszy z tyłu sporo ale w granicach rozsądku, dla mnie to zaleta bo na zakrętach jest super ale dalej komfortowo. i nie buja się na garbach w ogóle. obsługa też bez zarzutu, wymiana trwała godzinę i tyle. także drążcie temat w swoich ASO bo warto!Turas 2 mit gas naturlich
Komentarz
-
-
geralcik, ASOZamieszczone przez geralcikz Krakowa z InterAuto
Pytałeś może na jakie sprężyny wymienili? (Jakiś numer, lub od jakiego modelu...)Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Komentarz
-
-
Też czekam na odpowiedź aso, ale opór jest potężny i grubiański, za kasę to i owszem wiedzą dokładnie,co trzeba wymienic, ale na gwarancji, to może amortyzatory może..... A najlepszy cytat "kupił pan samochód z gazem i tak musi byc, gdyby pan kupił bez gazu to inna sprawa". Samochód siedzi na dupie jak kopa siana, wygląd tragiczny.
Spław z pozycji BOK- taki profesjonalista w spławianiu klienata, ale reklamę ASO zrobię trochę później, bo przegiął pałkę.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez milJak będą mi zakładać spytam co założyli.
[ Dodano: Czw 01 Mar, 12 19:21 ]
A takie moje pytanie odnośnie tematu:
Jest ktoś z W-wy lub okolic co drążył temat w ASO i mu pozytywnie załatwili, tzn wymienili? Jeżeli tak, to które to ASO było pozytywne?Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mkania777geralcik, ASOZamieszczone przez geralcikz Krakowa z InterAuto
Pytałeś może na jakie sprężyny wymienili? (Jakiś numer, lub od jakiego modelu...)
w każdym razie po wszystkich pomiarach jakie zrobili wysłali zapytanie do działu technicznego SAP jakie sprężyny i o jakiej charakterystyce mają założyć aby było dobrze. dostali odpowiedź, zamówili sprężyny i tyle. z tego co powiedzieli są to sprężyny z "katalogu" skody tylko o innej charakterystyce, ale nic więcej nie wiem. zrobione na gwarancji, nawet teczka z całą papierologią miała taką dużą pieczątkę GWARANCJA :szeroki_usmiech
[ Dodano: Czw 01 Mar, 12 19:48 ]
Zamieszczone przez dziadekkA najlepszy cytat "kupił pan samochód z gazem i tak musi byc, gdyby pan kupił bez gazu to inna sprawa"Turas 2 mit gas naturlich
Komentarz
-
-
Jestem już po wymianie sprężyn. Ponoć wymienili na takie same jak są standardowe w katalogu.
Tamte były jakieś dziwne założone. Te niby mają 4 kropki określające twardość. Poprzednie nie miały kropek oznaczających tylko biały pasek. Mówili że nie spotkali się z czymś takim, niby w fabryce takie założyli.
Teraz mam wrażenie że auto parzy w dół a nie pod górę. Jak chciałem nacisnąć w bagażniku by sprężyny się ugięły to nie mogłem ich ruszyć, a nie jestem chucherkiem
Auto prowadzi się o niebo lepiej, nie pochyla się tak na zakrętach jak dawniej, a wertepów czy kocich łbów nie czuć. Nie to auto.
Załączam zdjęcia z boku oraz środka nadkola.
Komentarz
-
-
A ja właśnie byłem na mierzeniu w ASO.
Wczoraj z 3/4 baku benzyny i prawie pełnym gazu wydawało mi się, że jakoś bardzo nisko stoi.
Więc umówiłem się dzisiaj, żeby zobaczyli.
Dotankowałem jeszcze specjalnie do pełna benzyny jak i gazu.
Najpierw tylko wzięli auto na podnośnik i mówią, że wszystko świetnie. Dopiero jak im powiedziałem o zmierzeniu prześwitu, to się wzięli za robotę.
Auto zmierzyli i wyszło niby 380 mm - czyli 4 mm poniżej normy. Ale, że jest gaz to zaprosili mnie co najwyżej na ponowne mierzenie, jak będzie w butli LPG pusto.
P.S. Auto praktycznie nowe, niecałe 2000 km przebiegu.
Komentarz
-
-
Jak nie chcą Ci wymienić jedź do innego ASO. Skoda Octavia ma najwyższa nośność 675 kg w swojej klasie
Dla porównania z http://www.autocentrum.pl/nowe/skoda...km-tour-110857
Porównanie wybranej cechy z innymi autami z tego segmentu:
Honda Civic 1.8 i-VTEC (140 KM) 409 kg
Volvo C30 1.6 (100 KM) 421 kg
Chevrolet Lacetti 1.4 DOHC 16v (95 KM) 425 kg
Alfa Romeo Giulietta Nuova 1.4 Turbo (120 KM) 430 kg
Fiat Bravo 1.4 i 16V MPI (90 KM) 435 kg
Toyota Prius 1.8 HSD (136 KM) 435 kg
Fiat Linea 1.3 16v Multijet (90 KM) 440 kg
Citroen C4 1.4 16v (90 KM) 445 kg
Mazda 3 1.6 MZR (105KM) 460 kg
Citroen DS4 1.6 VTi (120 KM) 470 kg
Opel Astra 1.6 Twinport ECOTEC (115 KM) 475 kg
Volvo S40 1.6 (100 KM) 476 kg
Volkswagen EOS 1.4 TSI (122 KM) 487 kg
Lancia Delta 1.4 Turbo-Jet (120 KM) 495 kg
Toyota Auris 1.33 Dual VVT-i (101 KM) 500 kg
Alfa Romeo 147 1.6 TS 16v (105 KM) 500 kg
Renault Fluence 1.6 16V (110 KM) 500 kg
Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC (109 KM) 500 kg
BMW Seria 1 116i (122 KM) 500 kg
Kia Rio 1.4 DOHC (97 KM) 501 kg
Chevrolet Cruze 1.6 i (113 KM) 503 kg
Toyota Corolla 1.33 Dual VVT-i (101 KM) 510 kg
Nissan Tiida 1.6 (110 KM) 512 kg
Volvo V50 1.6 (100 KM) 515 kg
Renault Megane 1.6 16v (100 KM) 517 kg
Kia Cee´d 1.4 DOHC CVVT (90 KM) 522 kg
Renault Thalia 1.2 16v (75 KM) 526 kg
Hyundai i30 1.4 DOHC (109 KM) 527 kg
Subaru Impreza 1.5 i (107 KM) 540 kg
Citroen Xsara 1.6i 16v (110 KM) 550 kg
Dacia Logan 1.4 i (75 KM) 560 kg
Audi A3 1.4 TFSI (125 KM) 560 kg
Peugeot 308 1.4 16v (98 KM) 562 kg
Seat Leon 1.4 MPI (85 KM) 569 kg
Dodge Caliber 2.0 VVT (156 KM) 570 kg
Ford Focus 1.4 Duratec (80 KM) 596 kg
Volkswagen Jetta 1.6 (102 KM) 602 kg
Volkswagen Golf 1.4 (80 KM) 608 kg
Suzuki SX4 1.6 VVT (120 KM) 625 kg
Skoda Octavia 1.6 MPI (102 KM) 675 kg
Hyundai Elantra 1.6 D-CVVT MPI (132 KM) 684 kg
Komentarz
-
-
Witam
Jutro jade do ASO w Szczecinie na wymiane trzeciego światła STOP (wysiadło- auto 2 mieśące). Mam tam zmajomego więc coś z pierwszej ręki będe wiedział, bo powiem szczerze że woże co drugi dzień ko 180 kg na pace i nie jestem zadowolony, auto zachowuje się jakby nie miało amortyzatorów, podskakuje jak żabka. :jump:
Mapiszę co powiedzieli
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez crop2Mam tam zmajomego więc coś z pierwszej ręki będe wiedział,Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Komentarz
-
Komentarz